Morenica

hi, re Shirona's request, I posted the lyrics quite a while ago here, but don't
know when exasctly. There are various versions, the most common one is

Morenica a mi me yaman (phonetic spelling), blanca yo nassi
y del sol del enverano  yo ansi me hissi.

Refrain: Morenica, grasiozica so,
tu morena y yo grasiozo y ozhos pretos tu. (there is also a Greek version of
the refrain)

Morenica a mi me yaman los marineros
si otra vez me yaman, yo me vo con eyos.

Morenicoa a mime yaman el hizho del rey
si otra vez me yama, yo con el me irei.

Dra Judith Cohen
http://www.yorku.ca/judith

27/6-26/8 2002:
tel. (34) 606261683

email CORTOS / SHORT emails: 606261683 (at) correo(dot)movistar(dot)net

tambien/also
ONLY/SOLAMENTE 1-15 julho/July: (351)96 8245469

751 Euclid Avenue
Toronto, Canada M6G2V3